lunes, 13 de febrero de 2012

Susan i Patricia: M. de Prehistòria

PASSEIG PER vALÈNCIA

Aquesta setmana hem fet moltes coses. El que més em va agradar va ser el Museu de Prehistòria (FOTO 1). Per a anar-hi, vam agafar el metro fins a l’estació d’Àngel Guimerà. Després vam anar caminant pel carrer Ferran el Catòlic , Guillem de Castro fins al carrer Corona, on vam trobar el museu.

La entrada era gratuïta (FOTO 2) i per a arribar a la secció de prehistòria vam pujar a la primera i segona planta. A la primera planta vam veure monedes antigues, cases antigues (FOTO 3),etc.

A la segona planta vam veure el desenvolupament de la espècie humana (FOTO 4 i 5), una cosa que anàvem a estudiar en Socials. També vam veure restos d’animals, com per exemple ossos o fòssils (FOTO 6 i 7), cranis d’essers humans (FOTO 8 i 9), etc. En aquesta planta vam veure eines que s’utilitzaven antigament per a caçar, tallar, fer foc (FOTO 10), etc. Una de les coses que més em va agradar van ser les excavacions que feien (FOTO 11,12,13 i 14) i una holografia de la Dama d’Elx (FOTO 15).

En aquest museu he après moltes coses, com per exemple què utilitzaven en l’antiguitat per a comprar o pagar a algú. En les següents fotografies vaig a mostrar algunes de les coses que utilitzaven abans o com estava format el cos dels antics essers humans.

Jo crec que aquesta visita al museu ha sigut molt interesant per que he après moltes coses i m’ha agradat molt i per això espere tornar una altra vegada.


No hay comentarios:

Publicar un comentario